Ben altijd zeer tevreden als ik bij Cynthia ben geweest.
Ze knipt heel goed en weet precies wat goed bij me past.
Tot de volgende keer 👍😘
S.v.•over 3 years ago
Verified review
Werd prima geholpen en de afspraak, die ik online had gemaakt, begon precies op tijd. Was daar heel blij mee, want soms zit je meer dan een kwartier te wachten voor je aan de beurt bent.
M.C.•over 3 years ago
Verified review
Heerlijk!
Ff mijn tijd
Gezellig bij- gekletst
Kom zeker weer terug….
M.v.•over 3 years ago
Verified review
Kan altijd snel terecht, en ben blij als ik geweest ben. Leuke jonge vrouw. Met mijn korte dunne haar, zo klaar. Zit na het knippen weer netjes.