De kapster weet precies hoe je je haar wilt hebben. Goede gesprekken en erg klantvriendelijk
Bianca•about 2 months ago
Verified review
Vriendelijk geholpen en ze gaf mij goed advies welk model haar bij mij beste past, gezellige sfeer in het salon.
Fazilet•2 months ago
Verified review
Word altijd heel goed geholpen door Manon , en ben fan van haar werk !!
Izabella•2 months ago
Verified review
Manon is een startende ondernemer, maar geen starter in haar vak. Ze weet goed wat past bij mijn haren en kan hier uitstekend op inspelen. De service is goed, wassen van de haren én een kopje koffie (met eventueel wat lekkers) is geen probleem.
After sales nog geen ervaring mee.