Ik werd vriendelijk en op tijd ontvangen. De kapster luisterde naar mijn wensen en gaf mij advies wat betreft mijn kapsel. Ik werd goed geholpen en tussentijds hield de kapster de spiegel voor om te kijken of alles naar wens verliep. Ik zal zeker deze kapper aan mijn kennissen voordragen (heb ik overigens al gedaan).
Styled by buket•Ladies' Haircuts
Ellen•5 months ago
Verified review
Netto salon, niet heel groot maar wel fijn en ruimtelijk ingericht. Personeel is erg vriendelijk en hebben verstand van het vak. Er werd steeds tijdens het knippen tussendoor gecheckt of alle stappen okay waren, dat was erg fijn!
Styled by Humeyra•Ladies' Haircuts
Meilin•5 months ago
Verified review
Humeyra is een gezellige, fijne kapper die het altijd precies knips zoals ik het wil!!
Styled by Humeyra•Ladies' Haircuts
Ellenoor•5 months ago
Verified review
They were so helpful in helping me choose the right color and I love how it turned out!