Ik heb highlights & lowlights laten zaten en mijn haar laten knippen. Ik ben ontzettend blij met het resultaat! Personeel is heel vriendelijk en flexibel!
Styled by Hakan•Ladies' Half Head Highlights
Tryntsje•over 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Goed geknipt, aardig personeel
Styled by Humeyra•Ladies' Haircuts
Lot•over 4 years ago
Verified review
Great thank you!
Styled by Hakan•Ladies' Haircuts
Victoire•over 4 years ago
Verified review
Highlights laten bijwerken door humeyra. Super vriendelijk en goed advies gegeven over kleur toner. Super blij met het eindresultaat wat prachtig is geworden!
Styled by Humeyra•
Ladies' Hair TonerShow all…
Lisanne•over 4 years ago
Verified review
Heb uiteindelijk 60 minuten gewacht vanwege een overboeking. Eigenaren wel aardig en daarna vriendelijk geholpen.