De enige kapster die ik volledig vertrouw met m’n haar. Zij kan echt alles!😍 Super blij met het resultaat.
Tot over een paar weekjes!
Danielle•about 2 years ago
Verified review
Ik ben echt heel blij met mijn haarkleur!! Nooit verwacht dat het zo mooi zou worden!! Echt heel blij!!
Willemien •about 2 years ago
Verified review
De kindjes waren erg op hun gemak bij Barbara! Fijn geholpen :)
Desirée•about 2 years ago
Verified review
Barbara is heel goed! Ze denkt actief mee in wat goed past, wat mooi staat en goed is voor je haar. Ze kan ontzettend goed en mooi kleuren. Ik kom al een aantal keer heel blij bij haar vandaan!
Suzanne•about 2 years ago
Verified review
Netjes geknipt en advies gekregen. Houdt goed rekening met je wensen