Ik ben zo blij met Barbara! Ik ben jarenlang op zoek geweest naar een goede kapper die professioneel, flexibel, eerlijk en modern is..dat is dus Barbara🥰
Ze geeft je echt goed advies en weet waar ze bet over heeft. Mijn dochter en ik zijn fan!
Matea•almost 2 years ago
Verified review
Heel blij met mijn nieuwe coupe. Barbara denkt ook goed mee en geeft advies!
Celina•almost 2 years ago
Verified review
Super! Hele mooie kleur geworden.
Francis •almost 2 years ago
Verified review
Super fijne kapper. Altijd gezellig, kan heel goed knippen en dat voor een goede prijs. Echt een aanrader!
Laura•almost 2 years ago
Verified review
Leuk ontvangst in mooie salon. Barbara luistert en geeft professioneel advies. Goed geknipt ben zeer tevreden, kom zeker terug😃