Weer supermooi geworden! Heel blij mee, dankjewel Wenda!
Styled by HairbyWenda
Julia•9 months ago
Verified review
Show venue reply...
Afgelopen week bij wanda geweest voor blond balyage. En ik ben meer dan super blij met de eindresultaat. Beter dan ik had verwacht aangezien mijn haar donker was van box dyi. Wanda is vriendelijk en aardig , ze had de tijd genomen en goed naar mij geluisterd. Ik ging naar huis als een moviestar.
Wanda als je dat leest....je bent geweldig en ik wil nog blonder gaan😅❤️
Styled by HairbyWenda
Dana•9 months ago
Verified review
Show venue reply...
amazing haircut! and Wenda is lovely :)
Styled by HairbyWenda
Maraia•10 months ago
Verified review
Show venue reply...
Wenda was friendly and professional with a welcoming atmosphere in the salon. My hair feels healthier and looks vibrant I will be definitely coming back. Highly recommend!