Ben al meerdere keren bij Hairin by Sisters geweest voor een knipbeurt. Laatste keer door Larissa geholpen die mij vakkundig heeft geholpen. Ze heeft naar mijn wensen geluisterd en advies gegeven, daarnaast ook uitleg gegeven over de aanpak die ze koos. Dus heel tevreden!
Styled by Larissa•Ladies' Haircuts
Kim•over 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Heel mooi resultaat!
Styled by Jaimy•Ladies' Full Head Highlights
Marie-Batisse•over 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Weer fijn en gezellig geknipt door jaimy. Tot de volgende keer.