Heel fijn en goed geholpen. Erg blij met mijn kleur.
Styled by Larissa•Ladies' Half Head Highlights
CM•almost 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Alles helemaal top!!
Styled by Jaimy•Ladies' Half Head Highlights
Anna•almost 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Voor het eerst Melanie gehad als kapster voor mij en mijn 2 zoons. Melanie is heel vriendelijk en professioneel. We zijn tevreden over het resultaat, maar we zijn toch een andere kapster gewend waar van het kapsel wat meer bij onze smaak past. Verder altijd een goede ervaring met dit kapsalon!