Het werd geknipt precies hoe ik had gevraagd.
Makkelijke site om een afspraak te maken en werd
meteen geholpen toen ik binnen kwam.
Een aanwinst voor de buurt
Ladies' Haircuts
Joke•almost 2 years ago
Verified review
Ontzettend goed geknipt door Ramy. Hij is heel aardig en je kunt duidelijk zien dat hij jaren ervaring heeft in het vak. Ik kom zeker terug!
Styled by Ramy•Ladies' Haircuts
Dagmar•almost 2 years ago
Verified review
Geknipt conform mijn wensen, tevreden naar buiten gegaan. Schone en rustige zaak. Spontaan en gezellig personeel.
Men's Haircut
Thomas•almost 2 years ago
Verified review
Erg tevreden 😇
Styled by Ramy•Men's Haircut
Jeroen•almost 2 years ago
Verified review
Ik kom regelmatig vanuit Haarlem naar deze salon vanwege het vriendelijke en professionele personeel, de schone, en de goede prijs. Mecha is vriendelijk en knipte en stylede mijn haar perfect, met oog voor detail en passie. Zeer tevreden met mijn nieuwe look. Aanrader!