Bij Hairstudio Karim kom ik nu al een tijdje.
Ik krijg er elke keer weer oprecht gemeende aandacht, en een verzorgde kop.
Nick•about 11 years ago
Verified review
Topkapper! Vraagt goed en duidelijk wat je wensen zijn, zodat je niet met een te korte kop naar buiten loopt. Mijn onhandelbare krullen heeft hij goed geknipt en er zit weer helemaal een model in. Zou zeker terugkomen!
Sikira•about 11 years ago
Verified review
Fantastische kapper!
Vriendelijk, deskundig en enorm service gericht.
Dank Karim! Ik kom zeker weer terug.
Mieke•about 11 years ago
Verified review
Simpelweg erg goed. Echt een bekwame vakman met gevoel voor detail.
Gijs•about 11 years ago
Verified review
Eindelijk een kapper die echt luistert en de tijd voor je neemt! Heel erg blij dat mijn lange haar nog lang is en weer helemaal gezond! Karim is een topper!