Zoals altijd zeer tevreden over advies en behandeling!
Styled by Priscilla•Ladies' Haircuts
Yves•almost 6 years ago
Verified review
Superlief , en heel erg goed in haar vak !
Styled by Priscilla•
Ladies' HaircutsShow all…
Romy•almost 6 years ago
Verified review
Ik ben nu al een aantal keren geweest bij Precilla.
Alle keren ben ik heel tevreden de deur uit gegaan.
Of het nu voor Hightlights, Lowlights of permanent en knippen was. Elke keer weer een geweldig resultaat.
Ze geeft ook goed advies en is vakkundig.
Pricilla van mij mag de hele mensheid van de wereld bij je komen meid!
Styled by Priscilla•Permanent Waves
Jolanda•almost 6 years ago
Verified review
Ze is heel vriendelijk .luisterd,adviseerd en doet haar vak uitstekend .
Ga er altijd met een goede tervrede coupe naar huis .
Ik zou haar iedereen aanraden .een 10.