Hele relaxte salon, Mo heeft m’n wenkbrauwen heel mooi gedaan. “U lijkt veel jonger” zei hij. Wat wil je dan nog meer😄
Treatment by Olga•Eyebrow Threading
Kiek•over 5 years ago
Verified review
Goeie kapper
Styled by Olga•Ladies' Haircuts
Zoi•over 5 years ago
Verified review
Ik voelde me al vanaf de eerste keer helemaal op mijn gemak hier. Het personeel is super attent, beleefd en geïnteresseerd. Christ is een attente en lieve getalenteerde kapper en perfectionistisch. Super om zo goed verzorgd te worden. Lekker kopje koffie en Ciron, een soort citroenolie na het scheren is mijn favourite moment. Enige opmerking andere muziek of helemaal geen muziek. Beetje relaxte, chille beats zouden in de ochtend prettiger zijn. Staat iets te hard. Tot de volgende keer !