M'n haar is in tijden niet zo goed gedaan, ik ben super tevreden met het resultaat! Enige nadeel vond ik dat ik tijdens de behandeling niet op de hoogte werd gehouden van wat er gebeurde, waardoor ik het maar een beetje over me heen heb laten komen. De kappers werken goed samen, waardoor sommige onderdelen van de behandeling door een andere kapper zijn gedaan. Dit was prima. Iedereen is even vriendelijk. :)
Ladies' Half Head Highlights
Anonymous•almost 6 years ago
Verified review
Passionate and talented hairdresser.
Very happy with my haircut. I will be back!
Styled by Olga•Ladies' Haircuts
Marion•almost 6 years ago
Verified review
Fijne kapper waar je vriendelijk word behandeld.
Styled by Olga•Men's Haircut
Anonymous•almost 6 years ago
Verified review
Prima service!
Treatment by Hayestan•Eyebrow Threading
Valeria•almost 6 years ago
Verified review
Mo did a great job to make it the haircut I wanted.