Ik heb een foto laten zien van hoe ik het ongeveer wilde hebben. Ze luisterde goed naar mijn wensen, ben heel blij met het eindresultaat!
Ook een fijne sfeer in de salon, hele goede prijs- kwaliteitverhouding
Ladies' Haircuts
Gera•over 6 years ago
Verified review
Kleur is heel mooi geworden! Aardige dame. Heel tevreden met eindresultaat
Styled by Hayestan•Ladies' Half Head Highlights
Margot•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Mijn favoriete kapper in Amsterdam! Top!
Styled by Hayestan•
Ladies' HaircutsShow all…
deborah•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Hele fijne en gemoedelijke sfeer. De dames zijn vriendelijk, zorgzaam, vakkundig en knippen doen zij tegen een zachte prijs.