We hadden een combinatie van een high tea en een gezichtsbehandeling. Deze combinatie was nieuw voor Kirsten dus was het even zoeken. Maar we hebben erg genoten. Kirsten bedankt!!
Treatment by Kirsten•Classic Facials
Anja Komen•over 3 years ago
Verified review
Zoals altijd uitstekend!!
Treatment by Kirsten•
Eyelash ExtensionsShow all…
Anita•over 3 years ago
Verified review
Prima behandeling van de wenkbrauwen gehad. Fijn dat de afspraak last minute nog kon worden ingeboekt via het online reserveringssysteem. Mooie ruimte en vriendelijke schoonheidsspecialiste, die een mooi resultaat leverde.
Eyebrow Threading
Chantal•over 3 years ago
Verified review
De behandeling was prettig, maar duurde een kwartier korter dan afgesproken. Ook werd me niet duidelijk of ik echt 4 deelbehandelingen heb gekregen.