Hele fijne omgeving en lieve mensen! Kom er graag voor een massage/facial behandeling
Treatment by Desanka (spreekt Engels)
Maxime•about 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Hele fijne salon en heel goed geholpen door de lieve medewerkster, weer helemaal blij met mijn wenkbrauwen! 10/10 would recommend!
Treatment by Willeke
Josephine•about 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Lekkere massage! Ontspannen en met de juiste aandacht.
Treatment by Desanka (spreekt Engels)
Juliette•over 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Great relaxing massage! It was exactly what I needed. I highly recommend this place. Very professional and great atmosphere. No cold, no warm! Just perfect. Next time I will do a face treatment. 😃