De masage behandelingen zijn zeer goed deze worden zeer professioneel uitgevoerd. Tamara weet goed wat zij doet houd rekening met het lichamelijk welzijn. De salon ziet er zeer schoon uit, er wordt zeer hygiënisch gewerkt. Ik maak nu maandelijks een afspraak een aanrader.
Anonymous•over 10 years ago
Zeer vriendelijke, professionele behandeling. Zeker voor herhaling vatbaar. Naar mijn idee verstaat Tamara haar vak. Een aanrader voor iedereen.
Anonymous•over 10 years ago
very nice relaxing massage
Anonymous•over 10 years ago
Verified review
prima pedicure behandeling gehad. zorgvuldig en netjes gewerkt.
Pien•over 10 years ago
Verified review
Een hele fijne sportmassage gehad vanavond! De massage was in overleg met mij wat milder waardoor het tegelijkertijd een ontspanningsmassage was, heerlijk. Het kan uiteraard op verzoek ook een pittiger variant worden. De salon had een prettige sfeer, relaxede muziek, alles was netjes en schoon. Ik kom zeker terug!