Perfect 👌 service, warm welcome and relaxed friendly manicure!
N.D.•almost 3 years ago
Verified review
Dani is THE BEST !
K.M.•almost 3 years ago
Verified review
Super locatie en mooi gelakt bij gezellige dames
M.K.•almost 3 years ago
Verified review
Mijn bezoek aan het Nagelatelier is altijd een feestje. Gezelligheid en mooie nagels mede mogelijk gemaakt door mijn favoriete nailtech Dani❤️ en Sylvana natuurlijk
E.P.•almost 3 years ago
Verified review
Heel erg tevreden! Dit was mijn eerste ervaring met het zetten van nagels, ik raad iedereen Sylvana aan!