In een woord fan-tas-tisch! Als je twijfelt over naar welke nagel studio je nu het beste kunt gaan, ga hier. Je krijgt er geen spijt van Gezellig Rotterdams, goed advies, prachtig resultaat (mooi dun) en niet te duur!
C.v.•about 3 years ago
Verified review
Super goed geholpen, zeer tevreden over mijn nagels
S.H.•about 3 years ago
Verified review
Mijn nagels zien er weer mooi en verzorgd uit. Thanks!!!
J.S.•about 3 years ago
Verified review
Werd vriendelijk ontvangen in gezellige salon. Vakkundig dames die netjes werken. En wat een prachtige kleuren allemaal. Ben heel blij met mijn gelnagels.
S.N.•about 3 years ago
Verified review
Supernetjes, heel erg blij met het resultaat (en ik ben bij heel wat salons geweest inmiddels) en het was ook een gezellige afspraak : )