Beste allen,
Zoals altijd werd ik weer geholpen door Nini. We hebben lekker gekletst en ze heeft me weer goed gewaxt en ben klaar voor de vakantie want ik zie er weer netjes uit.
Heb weer een afspraak gemaakt voor over 8 weken. Nini, alvast een prettige verjaardag toegewenst en maak er een mooie dag van. Liefs, Astrid
Astrid•almost 2 years ago
Verified review
Top service ! Schoon, netjes & vriendelijke geholpen. Zeker een aanrader!
Leonieke•almost 2 years ago
Verified review
Fijne ervaring voor de eerste keer
Arocha•almost 2 years ago
Verified review
Fantastisch
Carla•almost 2 years ago
Verified review
Ik kom al 4 jaar bij Chenda en ik ben nog nooit ontevreden geweest. Zowel mijn wenkbrauwen als down there zijn weer super goed gedaan. Ze stelt mij ook altijd op mijn gemak.