Ik heb de K Glycolic Treatment laten doen en ben erg tevreden over het resultaat. De behandeling werd professioneel uitgevoerd en er werd duidelijk uitgelegd wat ik kon verwachten. Mijn huid voelde na afloop gladder, frisser en kreeg een mooie glow. Daarnaast werd er goed gekeken naar mijn huidtype en kreeg ik passend advies voor de nazorg. Fijne salon, vriendelijke medewerkers en een ontspannen sfeer. Ik kom zeker terug!
Styled by Delainy•Ladies' Brazilian Blow Dry
Nina Jade•12 days ago
Verified review
Was een fijne ervaring. De salon was netjes en een prettige sfeer.
Treatment by Gwenn•Natural Nail Strengthening
River•12 days ago
Verified review
Altijd snel en goed geholpen door Irem. Krijg meer complimenten over mijn wenkbrauwen dan wat dan ook.
Treatment by Irem•Eyebrow Threading
Anoniem•13 days ago
Verified review
Heel professioneel en hele mooie nagels! Echt top!!
Treatment by Jill•Manicure
marja•15 days ago
Verified review
Mooi gedaan en vriendelijke dames. Tevreden met de kwaliteit