Zoals altijd blij met de behandeling in een fijne salon met professionele jonge meiden.
Treatment by Bo•Gel Nails Pedicure
Frederique•5 months ago
Verified review
Ze zijn allemaal even vriendelijk en ben altijd tevreden met mijn nagels.
Treatment by Irem•Hard Gel Extensions & Overlays
Kayleigh•6 months ago
Verified review
Fijne Biab behandeling met aandacht voor hygiëne en advies voor kleurkeuze, resultaat is mooi verzorgde nagels en tevreden naar huis. Aardige en gezellige nagelstyliste , fijne sfeer om te ontspannen tijdens de behandeling .
Treatment by Jill•Manicure
Carla•6 months ago
Verified review
Voor een first timer, begeleide Gerry mij heel professioneel door de behandeling heen. Ben SUPER blij met een mooie resultaat.
Treatment by Gerry•Permanent & Semi-Permanent Makeup
Candice•6 months ago
Verified review
Meiden ik ben weer helemaal geüpdatet 😁 Nagels en wenkies 👌