Moeizaam tot een afspraak gekomen, het systeem kan niet verder dan 2 weken tevoren boeken. Ook kon ik voor mij en mijn dochters niet alledrie manicure met gellak boeken.
Het gebouw, de inrichting, prachtig! Ook de receptioniste een schat!
Massage: had ik meer van verwacht, nek deed pijn door stand hoofdsteun, maar werd niet op gereageerd. Manicure, lief, maar gellak is na 3 dagen al gaan rafelen, dus blijft zeker geen 3 weken zitten.
Al met al, een rommelige ervaring, met hele lieve mensen.