Een fijne ervaring heel klantvriendelijk ,rustig en duidelijk alles doorgenomen en geïnformeerd. Ook vond ik het open gesprek fijn tijdens de behandeling. Ik kom zeker weer een keer langs. Blijf zo doorgaan!
Preston•almost 2 years ago
Verified review
Super fijn altijd bij Lily, mijn huid is er echt op vooruit gegaan.
Mellissa•almost 2 years ago
Verified review
Er hing een super rustgevende sfeer in de salon. Ik voelde mij erg op mijn gemak en heb genoten van de behandeling. Zeker een aanrader!
Youssra •almost 2 years ago
Verified review
zeer prettig duidelijk en goed advies gekregen en zie uit naar mijn vervolg afspraak.
Denis•almost 2 years ago
Verified review
Goede service, duidelijke uitleg en vond het fijn dat er werd meegedacht