Zoals altijd was de afspraak een mix van een topbehandeling en prima sfeer! Je voelt je hier altijd welkom 😊
Els•over 1 year ago
Verified review
Fijne behandeling gehad bij Annemiek. Voelde me echt herboren na afloop. Annemiek stopt heel veel zorg en liefde in de verschillende onderdelen van de behandeling. De mooie producten die zij gebruikt kun je na afloop ook kopen en thuis zelf gebruiken. Aanrader!
Vanessa•over 1 year ago
Verified review
Kundige behandeling met waardevolle adviezen!
Anja•over 1 year ago
Verified review
Bij Huidinstituut AnnevanAken klopt alles. De professionaliteit en kundigheid van Marieke en Annemiek, geavanceerde apparatuur, persoonlijke advies, sfeervolle salon, behandelingen los en gecombineerd met mooi resultaat. Ik ga altijd blij de deur uit. Dit keer een Forlle’d/ Icoon behandeling gehad. Sta nog steeds versteld van het effect van deze combinatie. Een prachtige glow. Aanrader!