Het was een heerlijke behandeling , ik knap er altijd reuze van op. Voor alle vrouwen je huid onderhouden , doet je zo goed. Salon Anne van Aken is zo goed, charlotte Marsman
Charlotte•over 1 year ago
Verified review
Altijd even goed, professioneel, ontspannend en óók nog gezellig!
Arian•over 1 year ago
Verified review
Heerlijk voel ik me als ik ben geweest .
Diana•over 1 year ago
Verified review
Een hele fijne behandeling met heerlijk relaxed gevoel tot resultaat. Ga dit zeker weer vaker doen. 😊
M.E.•over 1 year ago
Verified review
Was weer heerlijk, met een stralende huid naar huis!