Leuke 1e kennismaking en heerlijke behandeling gehad, ben er graag over een paar weken weer en verheug me er nu al op, dank!
Daphne•about 2 years ago
Verified review
Was weer heerlijk!
Leonieke•about 2 years ago
Verified review
Heerlijke effectieve/ontspannende behandeling gehad. Zuurstof gecombineerd met de Icoone welke gelijk een mooie glow geeft. Marieke weet altijd precies wat mijn huid nodig heeft.
Charlotte•about 2 years ago
Verified review
Marieke is echt top, altijd perfecte kwaliteit een vakvrouw.
Tevens een superlieve schat met oog en oor voor haar client.
Altijd een feestje en verwenmoment om de behandeling te mogen ondergaan 👍top een aanrader.
Jolanda•about 2 years ago
Verified review
Altijd een prima ontvangst en heerlijke verzorging/ behandeling bij Anne van Aken. En daar geniet ik al meer dan 25 jaar van!