Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling. Nerina is super aardig, professioneel en heeft veel kennis van huidbehandelingen. Ze neemt de tijd, geeft goed advies en stelt je op je gemak. Echt een topvrouw! Zeker een aanrader.”Groetjes Mely
Mely •1 day ago
Verified review
Alles naar wens gegaan.
Carmen•3 days ago
Verified review
Heerlijke voetverzorging gehad met weer prima mooi gelakte nagels!
Caroline•4 days ago
Verified review
Was weer een fijne behandeling en gezellig geklets met Nerina!
Bij Huidkliniek Nerina in Ridderker werken wij samen met u aan een gezonde en stralende huid.
Of u nu komt voor huidverbetering, ontspanning of specialistische behandeling, bij ons staat uw welzijn altijd centraal.