Ik fiets al een tijdje dagelijks langs desalen en vondhemvan buiten altijd erg mooi uit zien.
Nu ik er geknipt ben,heb ik ook niets dan lof voor mijn coiffure! Daarnaast was het ook echt gezellig doordat ereen hele fijne ontspannne sfeer hing. Ik heb mijn nieuwe kapper gevonden en kan het een ieder aanbevelen!
Styled by Kapper / kapster•Ladies' Haircuts
Christiaan•almost 6 years ago
Verified review
Nice laid back atmosphere and really listened to my wishes
Styled by Kapper / kapster•Ladies' Haircuts
Anonymous•almost 6 years ago
Verified review
De kapper was heel fijn! Snapte wat ik wilde van mn highlights en heel goed uitgevoerd. Verder ook erg mooie salon.
Styled by Kapper / kapster•Ladies' Full Head Highlights
Anonymous•almost 6 years ago
Verified review
Ik ben denk ik nog nooit zo goed geknipt! Ik ben er heel erg blij mee. Ik kom hier zeker terug!