Very nice, listened closely to my request. Did what I asked for!
Styled by Kapper / kapster•
Ladies' HaircutsShow all…
Anonymous•over 6 years ago
Verified review
Fijne kapper, prettige sfeer en ik ben snel geknipt door een hele aardige kapster. Ik kom zeker terug.
Styled by Kapper / kapster•Ladies' Haircuts
Inez•over 6 years ago
Verified review
Mijn haar is super mooi gekleurd, en ik werd erg vriendelijk geholpen
Styled by Kapper / kapster•Hair colouring
Hannah•over 6 years ago
Verified review
De sfeer is hier geweldig! Je voelt je meteen thuis. Mijn haar is ook nog een onwijs goed geknipt, beste kapsalon die ik geprobeerd heb in Den Haag!
Styled by Kapper / kapster•Ladies' Haircuts
Marije•over 6 years ago
Verified review
Ik baal enorm van mijn kapsel. De kapster heeft laagjes in mijn halflange haar geknipt zonder het te vragen. Het ziet er nu niet uit en het staat enorm 'plukkerig', onverzorgd en tuttig. Wat ik ik ook heel erg vond was dat ze me tijdens de behandeling producten probeerde aan te smeren. Dat is superirritant. Ik ben een paar keer hier geweest en ik kom er nooit meer. Zonde!