De behandeling was heel proffesioneel, fijne producten ,heel mooie rustige omgeving, comfortabele behandelstoel, in één woord;
Fantastisch, ik kom graag weer voor een behandeling.
Annelies•over 7 years ago
Het was een heerlijke, ontspannen gezichtsbehandeling. Mijn huid voelt heel zacht en gevoed aan. Zeker een aanrader!!