Wimperlifting gedaan bij Bo. Erg leuk en gezellig bezoekje aan de salon! Het is er sfeervol en de medewerkers zijn erg lief. Over de behandeling ben ik ook erg tevreden. Mijn eigen wimpers blijven nu mooi gekruld en ben snel klaar met het opmaken van mijn ogen.
Eyelash Perming
Marilyn Declercq•over 7 years ago
Verified review
Had een hele leuke ervaring bij Inches! Mijn haar is prachtig gebleven
Styled by Patricia•Afro Hairdressing
Anonymous•over 7 years ago
Verified review
Ik laat Patricia altijd mijn wenkbrauwen doen omdat ze altijd haar tijd neemt om mijn wenkbrauwen prachtig te shapen! Thanks again Patricia!
Treatment by Patricia•Eyebrow Threading
Tirsa •over 7 years ago
Verified review
Wat een leuke salon! Ik liet mijn wimpers liften door Bo, wat een schat van een meid. Super leuk gesprek gehad en ze legt alles netjes stap voor stap uit. Echt een aanrader!
Eyelash Perming
Cherry •over 7 years ago
Verified review
Super service! Nessie is goed in haar vak! Jammer dat ze niet meer bij Inches werkt.