I love it. Nice team. Lovely people. Great work. Always kind and smiling
Treatment by Jane•Gel Nails Manicure
Lena•10 months ago
Verified review
Ik moest wel de ingang even zoeken, maar uiteindelijk was het erg ontspannen en hadden we een leuk uitzicht op de markthal. We werden ook goed ontvangen en mochten gekijk in de stoel gaan zitten. We moesten nog wel even wachten op iemand, maar toen konden we gewoon lekker kletsen terwijl wij lekker vertroeteld werden.
Treatment by Nicky•Gel Nails Pedicure
Frédérique•10 months ago
Verified review
Spa pedicure. Gastvrij, heel zorgvuldig en alle tijd nemend. Heerlijk muziekje op de achtergrond. Ik kom hier zeker terug.
Treatment by Arisiana•Pedicure
Annemieke•10 months ago
Verified review
Indochine Spa heeft een vaste klant erbij! Super goed zijn ze! Zowel manicure pedicure als massages.