Het was weer heerlijk verzorgend, goede sfeer !En ontzettend lek om een leuk kerst/nieuwjaars attentie te hebben ontvangen.
Wil•6 months ago
Verified review
Gezellig. Goede sfeer en perfecte behandeling.
Harriet•6 months ago
Verified review
Heerlijke ontspannen behandeling gehad! Professioneel!
Mooie gezellige schoonheidssalon.
Fijne producten van Esse.
Voor kerst een lieve attentie!
Jeldau •6 months ago
Verified review
Heerlijke behandeling gehad, zoals altijd. Marreth is erg professioneel, ze weet precies wat je huid nodig heeft. De salon nodigt uit tot totale ontspanning. De producten zijn ook erg fijn (Esse skincare). Ik kijk alweer uit naar de volgende behandeling.
Ineke •7 months ago
Verified review
Top! Weer zo genoten de behandeling van Marreth
Wordt met liefde voor de huid en mijzelf uitgevoerd. Ze voelt precies aan wat de huid nodig heeft.