Fijne ervaring! Marreth is vriendelijk, weet wat ze doet en luistert goed naar wat je wilt. Mijn wenkbrauwen zien er prachtig uit na een bezoek. Ik ben best een tijdje op zoek geweest naar een goed adres in omgeving Groningen. Hier blijven hangen. Aanrader dus!
Karin•8 months ago
Verified review
Een heel fijne behandeling van Marreth. Zorgvuldig, rustig, alle aandacht en een huid die er na afloop zo mooi, gevoed, doorbloed, fris uit ziet. Heel blij mee!
Anneke•8 months ago
Verified review
Marreth is een leuke vlotte jongedame die haar vak verstaat. En altijd is het gezellig met haar! Een aanrader!
Selda•9 months ago
Verified review
Voor het eerst mijn wimpers en wenkbrauwen laten waxen en verven en wat een verschil! 🌟 Super tevreden met het resultaat! 👁️✨
Anna•9 months ago
Verified review
Super zoals altijd! Professioneel en prettig in het contact.