Kom al jaren bij Joyce en kan haar van harte aanbevelen. Kleuren en knippen doet ze als de beste en daarnaast is zij een fijn persoon om bij in de stoel te zitten, vooral als je soms 4 uur er zit is dat ook een fijne bijkomstigheid ☺️😉
Styled by Joyce•Ladies' Haircuts
Leonie•3 months ago
Verified review
Altijd super blij met Joyce! Knipt en verft fantastisch.
Styled by Joyce•Hair colouring
A.S.•6 months ago
Verified review
Geweldig! Zoals altijd
Styled by Joyce•
Hair colouringShow all…
AS•8 months ago
Verified review
The best
Styled by Joyce•Ladies' Haircuts
Wendy•10 months ago
Verified review
Ik kom al super lang bij joyce, en ze knipt mijn haar telkens weer geweldig mooi. Ik ben super blij met haar,en blijf hopelijk lang bij haar komen!