Joyce knipt geweldig en haar nieuwe salon ziet er puik uit! Ik ben altijd een zeer tevreden klant.
Styled by Joyce•Ladies' Haircuts
Veerle•over 7 years ago
Verified review
Joyce knipt en kleurt al jaren mijn haar (highlights), en van dat van mijn twee zoons. Altijd naar volle tevredenheid. Mijn haar blijft altijd lang goed in model, de kleur ziet er heel natuurlijk uit. Ook maakt ze gebruik van natuurlijke producten zonder parabenen, siliconen, niet getest op dieren - wel zo fijn.
Styled by Joyce•Ladies' Haircuts
Denise•over 7 years ago
Verified review
Professioneel geknipt in een zeer persoonlijke ambiance door Joyce. Ze luistert altijd goed en ze weet echt wat ze doet. Weer erg blij met het resultaat!