Laat me al jaren knippen door Henrike en ben elke keer weer positief verrast. Er is geen betere kap(st)(p)er
Men's Haircut
Paul•about 3 years ago
Verified review
Ervaren kapper, vriendelijk, bescheiden, doet duidelijkheid zijn best om er een goede zaak van te maken. Hetzelfde geldt zo te zien voor zijn vrouw. Prettige sfeer. Redelijke prijs. Kortom, ik heb mijn kapper gevonden.
Styled by Ihab•Men's Haircut
Jan•about 3 years ago
Verified review
Nieuwe eigenaren ( succes!) maar vertrouwde kapster. Henrike was weer gezellig en goed!
Men's Haircut
Jan•about 3 years ago
Verified review
Een uitstekende salon, daarom kom ik altijd voor knipbeurt terug. Ik vraag bij het maken van een afspraak altijd of Henrike mij wil knippen. Dit voelt nl heel vertrouwd. Ze weet exact mijn wensen. Ze is vriendelijk, getalenteerd en belangstellend naar mij en mijn familie. Ze onthoudt wat ik haar bij vorige keren vertelde. Ze geeft mij aandacht. Altijd weer gezellig om naar deze uitstekende salon te komen.
Men's Haircut
Evert de Graaf•about 3 years ago
Verified review
Altijd al goeie ervaringen gehad hier en werd nu voor het eerst door Jeannetta behandeld. Ik ben enorm blij met het resultaat, ze weet heel goed wat ze doet. Ik kom zeker de volgende keer weer terug!