Fantastisch geknipt weer bij Jeanetta. Écht blij mee. Dankje
Styled by Salon•Men's Haircut
Robin•over 3 years ago
Verified review
Henrike heeft mijn haar zo prachtig geknipt, precies zoals ik wou! Ze luistert goed, is super vriendelijk, en stelt je altijd gerust.
Ik ga elke keer de deur zo blij en tevreden uit, en raad iedereen deze kapper aan!!
Zoals altijd ook weer veel complimenten gekregen over mijn haar.
Top!