Heerlijk ruime zaak met vakkundige aardige kapsters die de tijd voor je nemen.
Lekkere koffie en ruim assortiment goede verzorgingsproducten.
arjan•3 months ago
Verified review
I was a bit afraid of not being able to communicate what I wanted in English, but Chantal understood me perfectly! She was really nice and made me feel welcome and cared for.
Styled by Chantal•Ladies' Haircuts
Tiziana•3 months ago
Verified review
Weer heel blij met mijn kapsel.
Imke•4 months ago
Verified review
Mijn dochter is heel leuk geknipt en de kapster was heel lief en gezellig voor haar. Wel duur; 33 euro voor een kind van 11.
lois•4 months ago
Verified review
Super behandeling, ontzettend blij met het resultaat