Goede service, ze waren zelfs op 2e paasdag geopend.
Ladies' Haircuts
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
Heb het super met Soraya gehad .... ik ken haar al wat langer maar dit is de eerste keer in 12 jaar dat iemand anders mij geknipt heeft en ik ben er HEEL BLIJ mee! Volgende afspraak staat inmiddels!!!
Thank you Soraya!!!
Men's Haircut
Boetje•about 5 years ago
Verified review
Top!
Ladies' Haircuts
Miki•about 5 years ago
Verified review
Esra is simply the best! Super nice and a great hairdresser. We were only two customers at the same time and all of us using mask. 👍
Men's Haircut
Manuel•about 5 years ago
Verified review
Geboekt voor wassen, knippen en drogen. Haar was uiteindelijk alleen geknipt (nadat ik zei dat ik het wel gewassen wilde) en toch werd het volledige bedrag van 37,50 gevraagd. Uiteindelijk de 5 euro te veel teruggekregen maar vreemd dat dit zo was gelopen. Kapper Soraya geboekt en zonder een gegeven reden bij een andere kapper geknipt.