Tjsa, wat moet ik er nog van zeggen... Wederom een goed gesprek en dito knipbeurt. Ik blijf dus maar afspraken maken, want ergens anders is het nooit zo goed!
Styled by Rositha•Men's Haircut
Aljo•3 months ago
Verified review
Gewoon goed !
Styled by Rositha•Men's Hair Colouring
Hans•3 months ago
Verified review
nou, heel gezellig.
Styled by Rositha•Men's Haircut
Peter•4 months ago
Verified review
Fijne sfeer, snel en vakkundig geknipt
Styled by Bianca•Ladies' Haircuts
Jacqueline•4 months ago
Verified review
Rositha doet al meer dan 15 jaar mijn haar en ik ga graag naar haar toe. Zij luistert naar mijn wensen, vraagt door en geeft een deskundig advies. Ik ben altijd dik tevreden met het resultaat.