Het leek wel of ze er niet bij was erg met haar telefoon bezig terwijl ze met mij bezig was .. ik vind dat echt niet kunnen
Styled by Sandra•Ladies' Haircuts
Jolenta•over 1 year ago
Verified review
Goed gezellig
Styled by Sandra•Ladies' Haircuts
Esther•over 1 year ago
Verified review
Zeer professioneel, zorgzaam, aardig en een mooie salon
Styled by Sandra•Ladies' Haircuts
Leon•over 1 year ago
Verified review
She was professional and friendly
Styled by Sandra•Ladies' Haircuts
Nina•over 1 year ago
Verified review
Ik heb highlights laten zetten bij Sandra en het is super mooi geworden, ben er heel blij mee. Ook heeft ze mij geknipt, waar ik ook heel blij mee ben. Sandra is een lieve vrouw en zeer professioneel. Ik kom zeker vaker!