Reviews are written by customers after their visit.

4,2
19 reviews

Filter reviews

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Mijn bezoek aan kappers inc is niet helemaal goed verlopen. Ik kwam voor rood haar en ging na 6 uur lang daar zitten weg met een vreemde blondgroene kleur. Ik heb hier 176 euro voor betaald, terwijl ik voor veel minder geboekt had. Daar is wel wat uitleg bij nodig. Het is namelijk zo dat er veel gebeurd is met mijn haar. Ik heb verschillende excentrieke haarkleuren gehad, zo ook blauw. Daardoor zat er aan de onderkant van mijn haar nog een groenige kleur, ondanks dat er bruin overheen was gedaan. Natuurlijk begrijp ik dat ik daardoor een lastige klant voor ze was. Ik ging er dan ook heen met een open mind, om te zien wat er gedaan kon worden. Ik kwam voor *advies*. Ik wilde weten of rood mogelijk was, maar stond open voor andere soorten tinten en kleuren. Dat heb ik ook aangegeven. Als dit te lastig was, dan wilde ik graag weten wat andere opties zouden zijn. Nee, we gingen het gewoon proberen, zei Loes. Ze zei er wel bij dat het op eigen risico was: ze kon niet garanderen hoe een rode kleur zou gaan uitpakken op mijn haar. Prima, zei ik. Dat begrijp ik. Wat ik niet verwachtte, is dat ik met groen haar de deur uit zou gaan. Het rood is nooit geprobeerd. Tijdens het kleuren en knippen ben ik vriendelijk behandeld, door alle drie de vrouwen die aanwezig waren. Er zijn echter wel een paar dingen waar ik nu met een naar gevoel op terug kijk. Zoals het grapje dat gemaakt werd: “Je gaat hier geen review over schrijven hoor.”. Of wat ik te horen kreeg, voordat mijn haar voor de laatste keer droog gemaakt werd: “Je gaat niet huilen he, want daar kan ik niet tegen”. De blikken die Loes en Kim continu wisselden terwijl ze met mijn haar bezig waren, waren ook zorgwekkend. Ik werd er nerveus van, maar bleef kalm. Dat is ook een paar keer opgemerkt: dat ik zo rustig bleef. Dat komt omdat ik er vertrouwen in had dat ze me niet met lelijk haar weg zouden laten gaan. Helaas was dat vertrouwen onterecht. Toen, uren later, werd voorgesteld om mijn haar mintgroen te maken, was ik niet blij. Het was of dat, of zwart. Ik voelde me ellendig. Dit was niet wat ik verwacht had en ook niet waar ik mee ingestemd had. Na al dat ontkleuren wilde ik niet voor zwart gaan. Er werd me beloofd dat ze echt een 'toffe minty green' kleur gingen maken en ik dacht bij mezelf: als dit mijn opties zijn, dan ga ik liever voor een hip mintgroen kleurtje. Zoek vooral even op pinterest 'mint green hair' om te zien hoe zo'n kleur eruit hoort te zien. Helaas komt mijn haar daar niet bij in de buurt. Mijn haar ziet eruit alsof ik met mijn blonde haar te lang in het zwembad heb gelegen. Na 6 uur bij de kapper heb je het wel gehad. Al dat getrek aan mijn hoofd begon erg zeer te doen, ik was moe, ik had honger. Ik wilde gewoon weg. Toen ik mijn haar te zien kreeg, wist ik niet goed wat ik ervan moest vinden. Ik schrok. Ik probeerde mezelf gerust te stellen, maar ik moest moeite doen om nog een glimlach op mijn gezicht te toveren. Natuurlijk had ik dat meteen moeten zeggen. Helaas heb ik door mijn vermoeidheid verkeerde keuzes gemaakt. Toen ik ook nog eens 176,50 euro moest afrekenen, kon ik inderdaad wel huilen. Mijn omgeving reageerde erg gechoqueerd en drong erop aan dat ik mijn geld terug moest vragen. Ik heb een mail gestuurd, waarin ik netjes heb uitgelegd hoe ik mijn bezoek bij Kappers Inc ervaren heb. Ik heb verteld hoe verdrietig ik me voel over mijn haar, en gevraagd of het mogelijk is om een deel van mijn geld terug te krijgen. Ik kreeg een zeer onvriendelijke mail terug waarin me verteld werd dat ze ook 400 euro hadden kunnen vragen, gezien ze 68 euro per uur rekenen. Vierhonderd euro voor een haarkleur die eruit ziet alsof er iets mis is gegaan met het verven. In dat geval heb je als kapper echt een verkeerde keuze gemaakt en had je jezelf en je klant dit nooit aan moeten doen. Ze hadden ook kunnen zeggen: 'Wat vervelend dat je je zo naar voelt. We kunnen je niet je geld terug geven, maar we kunnen je wel adviseren over wat je nu verder met je haar zou kunnen doen.' Dat was tenminste nog netjes geweest, maar nee. Ze bieden niet eens aan om je verder te helpen. Je mag bij Kappers Inc niet ontevreden met je haar zijn. Zelfs niet wanneer je voor rood komt, en je met groen haar weg gaat. Een groene kleur die in de verste verte niet lijkt op het beloofde mintgroen. Ik voel mij niet goed geinformeerd en niet goed geholpen. Ik voel me zelfs belazerd. Er is me nooit verteld dat mijn behandeling zo duur zou worden. In hun mail hebben ze het over 'tussentijdse evaluaties', maar het enige wat ik te horen heb gekregen is dat een masker om mijn haar te beschermen 9 euro extra kostte. De tussentijdse evaluaties bestonden vooral uit twee vrouwen die elkaar met een zorgwekkende blik aankeken. Misschien was het voor hen heel logisch dat het zoveel tijd en geld zou gaan kosten, maar ik ben geen kapper. Ik had geen idee. Mijn doel was om rood over het groenige heen te gooien, en ik wilde van hen weten of dat kon. Als ik van tevoren had geweten hoe lang het zou duren, of hoe duur mijn behandeling zou gaan zijn, had ik wel voor alleen knippen gekozen. Ik begrijp dat ze veel tijd en producten aan mij besteed hebben, en dat zoiets kostbaar is. Ik begrijp ook best dat het dan niet mogelijk is om een deel van je geld terug te krijgen. Maar ze hadden me dit moeten vertellen. Ze hadden er nooit aan moeten beginnen als het zo moeilijk zou worden. Zij zijn de deskundigen en hadden me moeten waarschuwen voor de kosten, en voor het feit dat ze geen rode of mooie mintgroene kleur in mijn haar konden krijgen. Van een kapper die zichzelf kleurspecialist noemt mag je meer verwachten: op z'n minst dat ze weet wanneer ze iets niet op kan lossen en dat ook aan geeft, zodat je niet een hoog bedrag moet betalen voor mislukt groen haar. Ik heb er zelf nooit op aangedrongen dat ik per se die koperrode kleur wilde proberen. Zij, als vakvrouw, had het beter moeten inschatten. Ik realiseer me dat ik beter had moeten handelen: meteen er iets van zeggen, nooit had moeten instemmen met 'nou, dan maar mintgroen'. Maar ik verwachtte echt dat ze het mooi zouden doen, dat het opgelost zou worden, en dat dit mijn enige optie was. Helaas ben ik na een hoop research en meningen van andere haarspecialisten erachter gekomen dat dit niet het geval was. Als ze netjes waren geweest, hadden ze toegegeven dat mijn haarkleur mislukt is. Ze keken zelf ook zo ongelukkig naar het resultaat. Het is schandalig dat je iemand zo laat weg gaan voor dit bedrag. Vooral het feit dat ze ook nog eens zo ontzettend onvriendelijk hebben gereageerd op mijn bericht over hoe verdrietig ik over mijn haar was, maakt dat ik deze kapper aan niemand kan aanraden. Als je niet eens op vriendelijke wijze om kan gaan met een ontevreden klant die zoveel geld besteed heeft aan een haarkleur waar de kapper zelf ook overduidelijk niet tevreden mee is, dan ben je wat mij betreft echt géén goede kapper en zou je je moeten schamen voor de manier waarop je met mensen om gaat.
Gezellige kapper, ontspannen, veel kennis van zaken, gewoon leuk!
Eerste ervaring met Kappers Inc. Leuk enthousiast personeel en goed geholpen. Ze nemen de tijd voor je coupe en zorgen ervoor dat je als tevreden klant de zaak verlaat.
Nette salon. Vrolijke boel en er werd echt de tijd genomen om een kapsel te kiezen dat bij mij past.
Tevreden met het resultaat (highlights). Goede kapsalon en zeer vriendelijke medewerkers.