Een geweldige ervaring! De kapper ontving mij heel vriendelijk, ik kreeg een drankje aangeboden, vroeg wat ik wilde en werd zeer professioneel bediend. Ik kom graag terug!
Styled by Gandi•Ladies' Haircuts
Anonym•about 1 year ago
Verified review
Ik werd snel geholpen en netjes wat te drinken aangeboden. Hij vroeg wat ik wilde en regelmatig vragen als ik het goed vond. Het was oké
Styled by Gandi•Ladies' Haircuts
Rosa•over 1 year ago
Verified review
Very recommended!
Styled by Gandi•Men's Haircut
J•over 1 year ago
Verified review
Heb meteen mijn wenkbrauwen ook laten doen FANTASTISCH.
Styled by Gandi•Ladies' Haircuts
Mounira•over 1 year ago
Verified review
Fijne salon! Ik werd heel goed geknipt door een heel aardige en vakkundige kapper. Mooie tarieven ! Liep blij naar huis :-D