mooie gezellige salon super vriendelijke vrouw en mooi geknipt erg blij mee.
Styled by Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Ladies' Haircuts
Steffie•5 months ago
Verified review
Het was mijn eerste keer daar....
en zeker niet de laatste keer !
Ik werd gastvrij ontvangen en voelde me prettig
De bazin knipte vakkundig en deed wat ik wilde met mijn haar. Ze was reuze aardig
Ik ben dik tevreden en ga daar absoluut weer naartoe!
Styled by Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Ladies' Haircuts
Sonja•5 months ago
Verified review
het was weer een prettig bezoek. De salon was weer helemaal in een thema,winter deze keer.en Binaz heeft mijn haar weer in een topkapsel veranderd. bedankt en tot de volgende keer
Styled by Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Ladies' Haircuts
Wilmabolleman•5 months ago
Verified review
Prettige dame, vakkundig, vlot. En een top eindresultaat
Styled by Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•
Ladies' HaircutsShow all…
Mech•5 months ago
Verified review
Ik ben vriendelijke en professioneel geholpen in de salon. Ik kom hier al jaren en de sfeer is goed.
Styled by Binnaz Ekim (binnazekim@hotmail.com)•Ladies' Haircuts