Kapsalon Medi Reviews

Kamillelaan 14, 6833GK Arnhem

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4,8
464 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
mooie gezellige salon super vriendelijke vrouw en mooi geknipt erg blij mee.
Het was mijn eerste keer daar.... en zeker niet de laatste keer ! Ik werd gastvrij ontvangen en voelde me prettig De bazin knipte vakkundig en deed wat ik wilde met mijn haar. Ze was reuze aardig Ik ben dik tevreden en ga daar absoluut weer naartoe!
het was weer een prettig bezoek. De salon was weer helemaal in een thema,winter deze keer.en Binaz heeft mijn haar weer in een topkapsel veranderd. bedankt en tot de volgende keer
Prettige dame, vakkundig, vlot. En een top eindresultaat
Ik ben vriendelijke en professioneel geholpen in de salon. Ik kom hier al jaren en de sfeer is goed.
7
1
7
8
9
57
9