Ik ben inmiddels drie keer bij Kapsalon Moka geweest voor het trimmen van mijn baard en wat mij betreft heb ik mijn vaste kapper gevonden. Er wordt rustig de tijd genomen, er wordt goed geluisterd naar je wensen en het resultaat is iedere keer weer strak en verzorgd. De medewerkers werken professioneel, hebben oog voor detail en zorgen ervoor dat je tevreden de deur uitgaat.
Daarnaast is de sfeer prettig en gastvrij, waardoor een afspraak altijd ontspannen verloopt.
Styled by Moka Hassoo•Beard Trimming & Shaving
Wouter•18 days ago
Verified review
Super goede kapper, erg gastvrij en altijd leuke gesprekken.
Styled by Muki•Men's Haircut
Dennis•21 days ago
Verified review
weer helemaal tevreden, over week of 5-6 zien zij mij weer....