Het is een goede kapper. En een nette zaak. Gastvrij en vriendelijk. En in deze warme periode ook fijn, er is airco ! Al met al is het allemaal positief, wat mij betreft! Ze zijn sociaal en maken graag een praatje.
Styled by Moka Hassoo•Men's Haircut
Vincent•12 months ago
Verified review
Goede kapper
Styled by Moka Hassoo•Men's Haircut
David•12 months ago
Verified review
Geen andere kapper als de voetbalkapper!
Styled by Muki•Children's Haircuts
Hetty•12 months ago
Verified review
Ben erg tevreden. Moka knipt mij altijd goed, precies hoe ik het wil, hij heeft echt een oog voor detail. Ik vind het alleen jammer dat hij tijdens werk een shirtje van cr7 draagt en daardoor soms lijkt alsof zijn iq lager is dan zijn leeftijd. Daardoor is het wel altijd gezellig in de zaak.