Top was het weer, vriendelijk personeel en goed gekapt. Kortom heel tevreden😊
Styled by Cynthia•Ladies' Haircuts
Karen•5 months ago
Verified review
Altijd goed , ik kom er al jaren
Styled by Cynthia•Ladies' Haircuts
Rien•5 months ago
Verified review
Gezellige sfeer en Cynthia is een vakvrouw! Ze knipt passend bij mij gezicht. In samenspraak vonden we de perfecte balans tussen gewaagd en veilig, waardoor mijn kapsel uitgesproken 100% mezelf uitstraalt. Ik ben er heel blij mee!